MOBIL SUPER 3000 FORM.RN 5W-30 4L
Kód: MSUP3000FRN4Související produkty
ACEA: E6, API:CI-4, MB: 228.51, Man: M3477, M3271-1, Volvo: VDS-3, Renault: VI RLD-2, Cummins: 20076/77, MTU: Type 3.1, Deutz: DQC IV-10-LA
Univerzální celoroční motorový olej na syntetické bázi pro 4-taktní normální a vysoce zatížené motory (včetně 2-válcového typu do V) pro dálniční, terénní a závodní motocykly....
Univerzální vysoce kvalitní motorový olej na minerální bázi pro moderní vysoce zatěžované a vysokootáčkové 2-taktní motory s chlazením vzduchem. Je vhodný pro mazání předem...
Vysoce kvalitní minerální motorový olej pro moderní malé čtyřtaktní motory zahradní techniky.
MOBIL DELVAC MX ESP 15W-40 s novým názvem /Mobil Delvac Modern™ 15W-40 Full Protection/ je syntetická technologie vysokovýkonného oleje pro dieselové motory, který pomáhá...
ACEA C3; API SNMB-Schválenie 229.51VW 505.01 / 505 00BMW LL-04Porsche A40Renault RN0700 / RN0710GM/OPEL Dexos2Ford WSS-M2C917-AFCA 955535–S2
Detailní popis produktu
Mobil Super 3000 Formule RN 5W-30 je syntetický, vysoce výkonný motorový olej s nízkým obsahem popela, který splňuje normu RN17 pro moderní benzinové a naftové motory Renault. Je obzvláště účinný při zvyšování životnosti systémů snižování emisí a udržování jejich účinnosti v osobních automobilech s naftovým i benzinovým motorem, které byly uvedeny na trh po polovině roku 2018.
Jelikož standard RN17 poskytuje zpětnou kompatibilitu se staršími specifikacemi RN0700 a RN0710, Mobil Super 3000 Formule RN 5W-30 je nejlepší volbou pro velkou většinu osobních automobilů Renault. Mobil Super 3000 Formule RN 5W-30 se důrazně doporučuje pro následující aplikace:
• V nejnovějších vozech s naftovým motorem Euro 6d-TEMP (využívajícím jízdní cyklus WLTC) s filtry pevných částic – kromě vozidel s naftovým motorem RN0720 (před Euro 6d-TEMP) s filtry pevných částic a nových dieselových motorů 1,5 l dCI K9K 2018 .
• Ve vozidlech s naftovým motorem bez filtru pevných částic, kde se vyžaduje specifikace RN0710.
• V atmosférických nebo přeplňovaných benzinových motorech s filtrem pevných částic nebo bez něj, kde se vyžaduje specifikace RN0700 nebo RN0710 – s výjimkou vozů Renault Sport (RS) a Alpine (s nebo bez filtru pevných částic) poháněných benzinem.
• Může být použit v motorech osobních i lehkých užitkových vozidel vybavených benzinovými a naftovými motory.
• Pomáhá udržovat správný výkon systémů snižování emisí v dieselových i benzinových vozidlech.
• Umožňuje delší provoz při vyšších teplotách bez zvýšení viskozity způsobeného oxidací oleje a bez rozkladu oleje.
• Vynikající teče při nízkých teplotách, takže v zimě usnadňuje startování za studena a zajišťuje rychlou výměnu oleje v motoru.
• Chrání motor před usazeninami, čímž zajišťuje optimální účinnost a dlouhou životnost motoru.
Splňuje požadavky schválení:
• Renault RN17
• ACEA C3-16
• SAE 5W-30
Doplňkové parametry
Kategorie: | Motorové oleje |
---|---|
Hmotnost: | 3.5 kg |
Viskozita: | 5W-30 |
Eurol Syntence 5W-30 je plně syntetický motorový olej pro použití v benzinových, LPG a naftových motorech osobních automobilů a lehkých užitkových vozidel, vybavených filtry...
Robustní plně syntetický motorový olej pro osobní automobily se speciálními přísadami, díky kterým je tento olej uzpůsoben pro závodní a rally aplikace.
Eurol Fluence FE 5W-30 je plně syntetický motorový olej střední třídy SAPS pro benzinové a naftové motory nejnovější generace osobních automobilů a lehkých dodávek, kde se...
Castrol Magnatec Diesel 5W-40 DPF je vhodný pro naftové motory, kde výrobci doporučují olej specifikace API CF nebo ACEA C3 5W-40, včetně vozů vybavených filtrem pevných částic....
Inovativní univerzální vícestupňový bisyntetický (PAO + estery) prémiový motorový olej pro moderní benzinové a naftové motory (včetně motorů s přímým vstřikováním) s...
Inovativní univerzální, energeticky úsporný plně syntetický prémiový motorový olej s obsahem esterů pro moderní dieselové motory (včetně motorů s přímým vstřikováním) a...
Dnes se auta používaná běžným způsobem rozjedou a zastaví v průměru 18 000krát ročně. Stání a čekání v provozu, v dopravních zácpách způsobuje mikroskopické opotřebování motoru....
Plně syntetický motorový olej pro osobní automobily střední třídy SAPS
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.