Mobil Delvac 1 LE 5W-30 208L
Kód: MDULTRA5W30ULTPROTV2NSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Charakteristiky a výhody
• Složení s pokročilými syntetickými základovými vrstvami, které pomáhají zlepšit spotřebu paliva(3)
• Nepřekonatelná oxidační stabilita (4), která pomáhá snižovat množství usazenin v motoru a udržovat motory ve spolehlivém chodu
• Vynikající vlastnosti proti opotřebení a oděru pomáhají kontrolovat opotřebení při náročném provozu a přispívají k dlouhé životnosti motoru
• Vynikající výkon při nízkých teplotách umožňuje zvýšený průtok oleje do kritických povrchů ložisek při spuštění a kontroluje tvorbu kalu při nízkých teplotách v režimu stop-and-go
• Stabilita ve střihu udržuje viskozitu v náročných provozech při vysokých teplotách, poskytuje ochranu proti opotřebení a pomáhá snižovat spotřebu oleje
• Vynikající ochrana proti houstnutí a degradaci oleje přispívá k dlouhému intervalu výměny, což pomáhá snížit počet výměn oleje a potřebu likvidace oleje
(3) Ve srovnání s motorovými oleji na bázi minerálních olejů. Skutečné zlepšení spotřeby paliva závisí na typu vozidla/zařízení, venkovní teplotě, jízdních podmínkách a aktuální viskozitě kapaliny.
(4) Na základě naměřeného zvýšení viskozity v testu Volvo T-13
Rysy |
Výhody a potenciální přínosy |
Pokročilá ochrana proti opotřebení |
Životnost motoru |
Vyšší potenciál úspory paliva |
Snížená spotřeba paliva |
Možnost prodlouženého intervalu výměny oleje |
Méně výměn oleje a menší likvidace oleje |
Ochrana emisního systému |
Životnost a výkon emisního systému |
Vynikající výkon při nízkých teplotách |
Snadnější startování v chladném počasí |
Aplikace
• Vysoce výkonné vznětové motory včetně Euro V/VI a US EPA 2007/2010 Moderní vozidla s nízkými emisemi, využívající technologie, jako je filtr pevných částic (DPF), selektivní katalytická redukce (SCR), kontinuálně regenerující lapače (CRT), oxidační katalyzátory (DOC) a recirkulace výfukových plynů (EGR)
• Těžké dieselové motory používající motorovou naftu s nízkým obsahem síry a mnoho formulací bionafty
• Zařízení s atmosférickým sáním a přeplňováním turbodmychadlem poháněné dieselovým motorem
• Silniční nákladní automobily a autobusy na krátké a dlouhé vzdálenosti
• terénní těžební, stavební a zemědělská technika
Požadavky na aplikaci OEM a intervaly výměny oleje pro vaše vozidlo nebo zařízení naleznete v uživatelské příručce.
Specifikace a schválení
Tento produkt má následující schválení: |
DQC IV-18 LA |
DTFR 15C100 |
DTFR 15C110 |
MACK EOS-4.5 |
RENAULT TRUCKS RLD-3 |
MAN M 3677 |
MAN M 3775 na prodej |
MAN M 3777 |
Kategorie oleje MTU 3.1 |
VOLVO VDS-4.5 |
Detroit Detroit Fluids Specifikace 93K222 |
DTFR 15C120 |
Cummins CES 20086 |
Tento produkt je doporučen pro použití v aplikacích vyžadujících: |
MAN M 3477 na prodej |
MAN M 3271-1 |
IVECO 18-1804 TLS E6 |
Tento produkt splňuje nebo překračuje požadavky: |
API CI-4 |
API CI-4 PLUS |
API CJ-4 |
API CK-4 |
ACEA E6 |
ACEA E7 |
ACEA E9 |
Prodloužený odtok DAF |
JASO DH-2 |
Caterpillar ECF-3 |
Ford WSS-M2C171-E |
Scania LDF-4 |
ACEA E4 |
ACEA E8 |
ACEA E11 |
Vlastnosti a specifikace
Vlastnost |
|
Třída |
SAE 5W-30 |
Kinematická viskozita @ 100 C, mm2/s, ASTM D445 |
11.8 |
Kinematická viskozita @ 40 C, mm2/s, ASTM D445 |
69 |
Bod tuhnutí, °C, ASTM D97 |
-51 |
Celkové základní číslo, mgKOH/g, ASTM D2896 |
13 |
Viskozitní index, ASTM D2270 |
163 |
Popel, sulfátovaný, hmotnost%, ASTM D874 |
1 |
Hustota @ 15,6 C, g/ml, ASTM D4052 |
0.855 |
Bod vzplanutí, Cleveland Open Cup, °C, ASTM D92 |
234 |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Motorové oleje |
---|---|
Hmotnost: | 200 kg |
Viskozita: | 5W-30 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.