MOBIL CHASSIS GREASE LBZ 18kg
Kód: MCG18.jpg?643e7e7f)

Související produkty

Eni i-Sint Tech VK 0W-30 je vysoce výkonný, "High-Tech", úsporný, se sníženým obsahem popela, s prodlouženým intervalem výměny motorového oleje (mid SAPS) pro osobní a malá...

Syntetický motorový olej do každého počasí pro vysokovýkonné a vysokorychlostní dieselové motory nejnovější generace s turbodmychadlem a bez něj, pracující v náročných...

Mobil Pegasus 1005 je nejnovějším přírůstkem do skupiny olejů pro plynové motory Mobil Pegasus. Jedná se o vysoce výkonný, částečně syntetický olej s nízkým obsahem popela,...

ACEA C3; API SNMB-Schválenie 229.51VW 505.01 / 505 00BMW LL-04Porsche A40Renault RN0700 / RN0710GM/OPEL Dexos2Ford WSS-M2C917-AFCA 955535–S2

7812 MANNOL Motorbike 4-Takt Splňuje požadavky a schválení SAE 10W-40API SLJASO MA / MA2KAWASAKIYAMAHASUZUKIHONDAHUSABERG

Eni i-Sigma monograde SAE 50 je mazivo pro atmosférické a přeplňované dieselové motory pracující v náročných provozních podmínkách nebo podléhající nadměrným usazeninám a/nebo...
Detailní popis produktu
MOBIL CHASSIS GREASE LBZ je polotekuté plastické mazivo na bázi hydroxystearátu lithného, konzistence NLGI 000/00. Mazivo bylo vyvinuto speciálně pro systémy centrálního mazání v nákladních vozidlech. Předností maziva je vynikající tekutost za nízkých teplot a v dlouhých potrubích. Produkt je odolný vůči vodě a vymývání vodou, navíc chrání proti rezivění.
Pro systémy centrálního mazání v nákladních vozidlech vyžadující polotekuté plastické mazivo. Mazivo je doporučováno pro mazací systémy těchto výrobců: W Vogel, Berlín (do -25 ° C), Tecalemit, Bielefeld (do -20 ° C), Interlude, Ottobrun a především Mercedes Benz (MB 264 polotekutá plastická maziva).
Výborná tekutost v dlouhých potrubích díky speciální formulaci maziva a nízkému stupni konzistence. V závislosti na aplikaci mazivo teče ještě při -25 °C. Olejový film je dobře přilnavý a z mazaného místa nevytéká ani při zastavení. Mazivo rychle přiteče na mazané místo. Stabilita ve studené i teplé vodě umožňuje použití maziva i ve vlhkých podmínkách nebo v místech, do kterých vniká teplá voda. Inhibitory rezivění chrání mazaná místa podvozku proti rezivění posypovými solemi. Olej je kompatibilní s těsnícími materiály na bázi NBR, ACM a FKM.
Specifikace a schválení:
BARVA zelená
NLGI 000/00
Doplňkové parametry
Kategorie: | Náplně a kapaliny |
---|---|
Hmotnost: | 18 kg |

Petronas HTO 32 je vysoce výkonná kapalina pro přenos tepla speciálně vyvinutá pro otevřené a uzavřené systémy přenosu tepla pracující při vysokých teplotách oleje.

Produkty řady Mobilgrease XHP jsou extra vysoce výkonná maziva na bázi lithiového komplexu, určená pro široký rozsah aplikací a obtížné provozní podmínky. Tato maziva jsou...

Řada Mobil Rarus 400 představuje špičkové bezpopelnaté oleje pro vzduchové kompresory navržené tak, aby splňovaly nejpřísnější požadavky významných výrobců kompresorů.

Řada Mobil Rarus 800 představuje mimořádně kvalitní oleje do vzduchových kompresorů, které jsou určeny hlavně pro mazání velmi zatížených pístových vzduchových kompresorů.

Eni Grease MU EP 2 je „víceúčelové“ lithiové mazivo, vzhledově homogenní s hladkou texturou a žlutohnědou barvou, se specifickou přísadou EP (Extreme Pressures). Vhodné pro...

Zcela syntetický mimořádně výkonný olej určený pro použití v chladicích kompresorech a tepelných čerpadlech. Má vynikající odolnost vůči tepelnému a oxidačnímu rozkladu. Je...

Vysoce kvalitní olej pro přenos tepla určený k použití v uzavřených systémech nepřímého ohřevu. Vyrobeno z vysoce rafinovaných základových olejů vysoké čistoty, které jsou...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.