MANNOL UHPD TS-7 BLUE 10W-40 208L

Kód: MANUHPDTS-7BLUEN
22 919 Kč 18 941,32 Kč bez DPH
Dostupný

Syntetický motorový olej do každého počasí pro vysokovýkonné a vysokorychlostní dieselové motory nejnovější generace s turbodmychadlem a bez něj, pracující v náročných podmínkách na palivo s nízkým obsahem síry. Olej úspěšně prošel silničními a laboratorními testy ve střediscích VOLVO, Mercedes-Benz, MAN, MACK a RENAULT a má jejich písemná schválení.

Detailní informace

Bomba ceny
Bomba ceny
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce

Detailní popis produktu

Syntetický motorový olej do každého počasí pro vysokovýkonné a vysokorychlostní dieselové motory nejnovější generace s turbodmychadlem a bez něj, pracující v náročných podmínkách na palivo s nízkým obsahem síry. Olej úspěšně prošel silničními a laboratorními testy ve střediscích VOLVO, Mercedes-Benz, MAN, MACK a RENAULT a má jejich písemná schválení.

Vlastnosti produktu:
- Syntetická základna nejvyšší kvality s inovativním balíčkem aditiv, vyznačující se optimální viskozitou v širokém rozsahu teplot, poskytuje ideální vlastnosti proti tření, opotřebení a odírání, což výrazně prodlouží životnost všech zařízení, dokonce i těch největších extrémní, provozní režimy v širokém rozsahu okolních teplot a poskytuje výrazné úspory paliva;
- Stabilní syntetická báze poskytuje oleji zvýšenou tepelnou oxidační stabilitu, která v kombinaci s vynikajícími detergentně-dispergačními vlastnostmi a nízkým obsahem popela účinně snižuje tvorbu vodního kamene a laku, zabraňuje usazování všeho druhu a udržuje části motoru, zejména během celého intervalu mezi výměnami;
- Jedinečné složení poskytuje oleji odolnost proti stárnutí a díky sníženému odpařování a vysokému bodu vzplanutí snižuje „odpad z usazování oleje“, což umožňuje jeho použití v motorech s dlouhou životností až 60 000 km a konvenčních motorech;
- Díky syntetické bázi má optimální viskozita vynikající vlastnosti při nízkých teplotách, včetně nízkého bodu tuhnutí, spolu s dobrou čerpatelností oleje a natáčením komponentů motoru při nízkých teplotách, lehkým „studeným startem“ (do -30 ºC) a snížené opotřebení při startu;
- Kompatibilní se všemi systémy dodatečné úpravy výfukových plynů, DPF, TWC, EGR a SCR díky použití technologie Low SAPS;
- Účinně chrání části motoru před všemi druhy koroze;
- Snížená pěnivost a účinná odolnost vůči provzdušňování;
- Účinně řeší zvýšení smykového napětí během provozu způsobeného zvýšenou viskozitou v důsledku rozptylu sazí;

Vhodné pro motory poháněné zemním plynem (LNG) a ropným (LPG) plynem.

Určeno pro všechny typy těžkých dieselových motorů (dálková nákladní auta, autobusy apod.), terénní stroje (stavební, důlní, zemědělské) a speciální zařízení od evropských, amerických a asijských výrobců, které splňují požadavky Euro I – V a VI, kde se vyžaduje úroveň výkonu CK-4 nebo nižší.
Při používání olejů CK-4 s palivy obsahujícími více než 15 ppm síry se ujistěte, že dodržujete doporučení výrobce motoru týkající se servisních intervalů.

Splňuje požadavky a schválení / Corresponds with requirements - specifications

SAE 10W-40
API CJ-4
ACEA E6/E7/E9-16
CATERPILLAR ECF-3, ECF-2
CUMMINS CES 20081
DETROIT DIESEL DDC 93-K-218
DEUTZ DQC IV-10 LA
MACK EO-O PP
MAN 3477, 3271-1
MB-Approval 228.51
MB 228.31
SCANIA Low Ash
MTU Type 3.1
RENAULT RLD-3
VOLVO VDS-4
Art.Nr.: MN7107-20

Doplňkové parametry

Kategorie: Motorové oleje
Hmotnost: 180 kg
Viskozita: 10W-40

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: