MANNOL UHPD TS-6 ECO 10W-40 208L
Kód: MANUHPDTS-6ECONSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Moderní syntetický motorový olej do každého počasí pro vysokovýkonné a vysokootáčkové dieselové motory s turbodmychadlem i bez něj, pracující v náročných podmínkách. Olej úspěšně prošel silničními a laboratorními testy ve střediscích Mercedes-Benz, MAN a MTU a má jejich písemná schválení.
Vlastnosti produktu:
- Syntetická základna nejvyšší kvality, vyznačující se ideální viskozitou v širokém rozsahu teplot, poskytuje nepřekonatelné vlastnosti proti tření, opotřebení a odírání, což výrazně prodlužuje životnost zařízení ve všech i těch nejextrémnějších provozních režimech v široký rozsah teplot okolí a poskytují významné úspory paliva;
- Stabilní syntetický základ v kombinaci s přírodními antioxidanty zajišťuje zvýšenou tepelnou oxidační stabilitu oleje, což v kombinaci s vynikajícími detergentně-dispergačními vlastnostmi (TBN> 12,5) a nízkým obsahem popela účinně snižuje tvorbu vodního kamene a laku, zabra servisu mezi výměnami udržuje díly motoru, zejména skupinu válec-píst, výjimečně čisté;
- Jedinečné složení poskytuje oleji odolnost proti stárnutí a díky sníženému vypařování a vysokému bodu vzplanutí snižuje „odpad z usazování oleje“, což umožňuje jeho použití v motorech s dlouhým intervalem životnosti ne méně než 500 motohodin a konvenčních motory;
- Díky syntetickému základu s optimální viskozitou má vynikající nízkoteplotní vlastnosti včetně nízkého bodu tuhnutí, spolu s dobrou čerpatelností oleje a natáčením komponentů motoru při nízkých teplotách, lehkým „studeným startem“ (až do
-30 ºC) a snížené opotřebení při startu;
- Kompatibilní se systémy EGR a SCR, není vhodné pro systémy vybavené filtry pevných částic (DPF);
- Účinně chrání části motoru před všemi druhy koroze;
- nižší tvorba pěny;
- Účinně řeší zvýšení smykového napětí během provozu způsobeného zvýšenou viskozitou v důsledku rozptylu sazí;
- Lze použít v kombinaci s několika všemi s vyšším obsahem síry.
Určeno pro všechny typy těžkých dieselových motorů (nákladní auta, autobusy atd.), terénní stroje (stavební, důlní, zemědělské) a speciální zařízení od evropských, amerických a asijských výrobců, které splňují požadavky Euro I, II, III, IV, V, kde se vyžaduje úroveň výkonu CI-4 nebo nižší.
Může být použit v benzinových motorech, kde se vyžaduje API SL nebo nižší výkon.
Splňuje následující specifikace a schválení:
SAE 10W-40 UHPD
API CF
ACEA E7/E4
DEUTZ DQC IV-05/III-05
MAN M 3277; MB 228.5; MTU Typ 3;RENAULT RLD/RLD-2 / RXD; VOLVO VDS-3
Vlastnosti produktu | - | Skušobná metóda | - | Jednotka | - | Hodnota |
Hustota pri 15 ° C | - | D 1298 | - | kg / m³ | - | 862 |
Bod vzplanutia | - | D 92 | - | ° C | - | 224 |
SAE trieda | - | - | - | - | - | 10W-40 |
Bod tuhnutia | - | D 97 | - | ° C | - | -46 |
TBN | - | D2896 | - | g KOH / kg | - | 12,76 |
Viskozita pri -25 ° C | - | D 5293 | - | CP | - | 6800 |
Viskozita pri 100 ° C | - | D 445 | - | CST | - | 13,0 |
Viskozita pri 40 ° C | - | D 445 | - | CST | - | 85,2 |
Viskozitný index | - | D2270 | - | - | - | 153 |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Motorové oleje |
---|---|
Hmotnost: | 180 kg |
Viskozita: | 10W-40 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.