MANNOL UHPD TS-6 ECO 10W-40 208L

Kód: MANUHPDTS-6ECON
17 963 Kč 14 845,45 Kč bez DPH
Dostupný

 Moderní syntetický motorový olej do každého počasí pro vysokovýkonné a vysokootáčkové dieselové motory s turbodmychadlem i bez něj, pracující v náročných podmínkách. Olej úspěšně prošel silničními a laboratorními testy ve střediscích Mercedes-Benz, MAN a MTU a má jejich písemná schválení.

Detailní informace

Bomba ceny
Bomba ceny
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce

Detailní popis produktu

 Moderní syntetický motorový olej do každého počasí pro vysokovýkonné a vysokootáčkové dieselové motory s turbodmychadlem i bez něj, pracující v náročných podmínkách. Olej úspěšně prošel silničními a laboratorními testy ve střediscích Mercedes-Benz, MAN a MTU a má jejich písemná schválení.

Vlastnosti produktu:
- Syntetická základna nejvyšší kvality, vyznačující se ideální viskozitou v širokém rozsahu teplot, poskytuje nepřekonatelné vlastnosti proti tření, opotřebení a odírání, což výrazně prodlužuje životnost zařízení ve všech i těch nejextrémnějších provozních režimech v široký rozsah teplot okolí a poskytují významné úspory paliva;
- Stabilní syntetický základ v kombinaci s přírodními antioxidanty zajišťuje zvýšenou tepelnou oxidační stabilitu oleje, což v kombinaci s vynikajícími detergentně-dispergačními vlastnostmi (TBN> 12,5) a nízkým obsahem popela účinně snižuje tvorbu vodního kamene a laku, zabra servisu mezi výměnami udržuje díly motoru, zejména skupinu válec-píst, výjimečně čisté;
- Jedinečné složení poskytuje oleji odolnost proti stárnutí a díky sníženému vypařování a vysokému bodu vzplanutí snižuje „odpad z usazování oleje“, což umožňuje jeho použití v motorech s dlouhým intervalem životnosti ne méně než 500 motohodin a konvenčních motory;
- Díky syntetickému základu s optimální viskozitou má vynikající nízkoteplotní vlastnosti včetně nízkého bodu tuhnutí, spolu s dobrou čerpatelností oleje a natáčením komponentů motoru při nízkých teplotách, lehkým „studeným startem“ (až do
-30 ºC) a snížené opotřebení při startu;
- Kompatibilní se systémy EGR a SCR, není vhodné pro systémy vybavené filtry pevných částic (DPF);
- Účinně chrání části motoru před všemi druhy koroze;
- nižší tvorba pěny;
- Účinně řeší zvýšení smykového napětí během provozu způsobeného zvýšenou viskozitou v důsledku rozptylu sazí;
- Lze použít v kombinaci s několika všemi s vyšším obsahem síry.

Určeno pro všechny typy těžkých dieselových motorů (nákladní auta, autobusy atd.), terénní stroje (stavební, důlní, zemědělské) a speciální zařízení od evropských, amerických a asijských výrobců, které splňují požadavky Euro I, II, III, IV, V, kde se vyžaduje úroveň výkonu CI-4 nebo nižší.
Může být použit v benzinových motorech, kde se vyžaduje API SL nebo nižší výkon.

Splňuje následující specifikace a schválení:

SAE 10W-40 UHPD
API CF
ACEA E7/E4
DEUTZ DQC IV-05/III-05
MAN M 3277; MB 228.5; MTU Typ 3;RENAULT RLD/RLD-2 / RXD; VOLVO VDS-3

Vlastnosti produktu - Skušobná metóda - Jednotka - Hodnota
Hustota pri 15 ° C - D 1298 - kg / m³ - 862
Bod vzplanutia - D 92 - ° C - 224
SAE trieda - - - - - 10W-40
Bod tuhnutia - D 97 - ° C - -46
TBN - D2896 - g KOH / kg - 12,76
Viskozita pri -25 ° C - D 5293 - CP - 6800
Viskozita pri 100 ° C - D 445 - CST - 13,0
Viskozita pri 40 ° C - D 445 - CST - 85,2
Viskozitný index - D2270 - - - 153

Doplňkové parametry

Kategorie: Motorové oleje
Hmotnost: 180 kg
Viskozita: 10W-40

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: