MANNOL SHPD TS-21 10W-30 20L

Kód: MANSHPDTS-2110W3020
1 975 Kč 1 632,23 Kč bez DPH
Dostupný

Syntetický motorový olej do každého počasí pro vysokovýkonné a vysokorychlostní dieselové motory nejnovější generace s turbodmychadlem a bez něj, pracující v náročných podmínkách na palivo s nízkým obsahem síry. Olej úspěšně prošel silničními a laboratorními testy ve střediscích VOLVO, MACK a RENAULT a má jejich písemná schválení.

Detailní informace

Bomba ceny
Bomba ceny
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce

Detailní popis produktu

Syntetický motorový olej do každého počasí pro vysokovýkonné a vysokorychlostní dieselové motory nejnovější generace s turbodmychadlem a bez něj, pracující v náročných podmínkách na palivo s nízkým obsahem síry. Olej úspěšně prošel silničními a laboratorními testy ve střediscích VOLVO, MACK a RENAULT a má jejich písemná schválení.

Vlastnosti produktu:
- Inovativní balík aditiv v kombinaci se syntetickým základem nejvyšší kvality, s dokonalou viskozitou v požadovaném teplotním rozsahu poskytují bezkonkurenční vlastnosti proti tření, opotřebení a odírání, čímž výrazně prodlužují životnost zařízení ve všech, dokonce nejextrémnější, provozní režimy v poměrně širokém rozsahu okolních teplot a poskytují významné úspory paliva;
- Fenolové a aminové antioxidanty v kombinaci se syntetickou bází zajišťují zvýšenou tepelnou oxidační stabilitu oleje, což v kombinaci s vynikajícími detergentně-dispergačními vlastnostmi a nízkým obsahem popela účinně snižuje tvorbu vodního kamene a laku, zabraňuje usazování. píst, v dokonale čistém stavu během celého intervalu mezi výměnami;
- Jedinečné syntetické složení poskytuje oleji odolnost proti stárnutí a díky sníženému odpařování a vysokému bodu vzplanutí snižuje „odpad z usazování oleje“, což umožňuje jeho použití v motorech s dlouhou životností až 90 000 km a konvenčních motorech;
- Díky syntetické bázi má optimální viskozita vynikající vlastnosti při nízkých teplotách, včetně nízkého bodu tuhnutí, spolu s dobrou čerpatelností oleje a natáčením komponentů motoru při nízkých teplotách, lehkým „studeným startem“ (do -30 ºC) a snížené opotřebení při startu;
- Kompatibilní se všemi systémy dodatečné úpravy výfukových plynů, DPF, TWC, EGR a SCR díky použití technologie Low SAPS;
- Účinně chrání části motoru před všemi druhy koroze;
- Snížená pěnivost a účinná odolnost vůči provzdušňování;
- Účinně řeší zvýšení smykového napětí během provozu způsobeného zvýšenou viskozitou v důsledku rozptylu sazí.
Vhodné pro motory poháněné zemním plynem (LNG) a ropným (LPG) plynem. Určeno pro všechny typy těžkých dieselových motorů (dálková nákladní auta, autobusy apod.), terénní stroje (stavební, důlní, zemědělské) a speciální zařízení od evropských, amerických a asijských výrobců, které splňují požadavky Euro I – V a VI, kde se vyžaduje úroveň výkonu CK-4 nebo nižší.
Při používání olejů CK-4 s palivy obsahujícími více než 15 ppm síry se ujistěte, že dodržujete doporučení výrobce motoru týkající se servisních intervalů.



Doplňkové parametry

Kategorie: Motorové oleje
Hmotnost: 21 kg
Viskozita: 10W-30

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: