Mannol 7109 UHPD TS-9 NANO 10-40 208L
Kód: MANUHPDTS-9NANON.jpg?643e7e7f)

Detailní popis produktu
Celoroční syntetický motorový olej s nízkým obsahem popela pro nejnovější generaci vysoce zatěžovaných a vysokootáčkových přeplňovaných i nepřeplňovaných vznětových motorů s nízkým obsahem síry. Olej odpovídá specifikaci GLOBAL-DHD-1, která zohledňuje všechny požadavky evropských, amerických a japonských výrobců těžkých vznětových motorů vyráběných od roku 1998, pracujících v těžkých podmínkách s prodlouženými intervaly výměny oleje, splňujících platné normy týkající se obsahu toxických látek ve výfukových plynech a instalovaných v těžkých nákladních vozidlech (nad 3,9 tuny).
Vlastnosti produktu:
- Syntetický základ nejvyšší kvality s inovativním balíčkem aditiv nabízející ideální viskozitu v širokém teplotním rozsahu poskytuje nepřekonatelné vlastnosti proti tření, opotřebení a extrémnímu tlaku, což výrazně prodlužuje životnost vozidla vůbec, dokonce i nejextrémnější provozní podmínky v širokém rozsahu okolních teplot a zajišťuje významnou úsporu paliva;
- Stabilní syntetická báze dodává oleji zvýšenou tepelně-oxidační stabilitu, která v kombinaci s vynikajícími detergentními a dispergačními vlastnostmi a nízkým obsahem popela účinně snižuje tvorbu usazenin všeho druhu a udržuje oddělené části motoru, zejména skupinu pístových válců, dokonale čisté po celý interval mezi výměnami oleje;
- Jedinečné složení poskytuje oleji odolnost proti stárnutí a díky jeho sníženému odpařování a zvýšenému bodu vzplanutí snižuje provozní spotřebu, což umožňuje jeho použití v motorech s prodlouženými intervaly výměny oleje (Long Life až 60 000 km) a konvenčních motory;
- Díky syntetické bázi optimální viskozity má vynikající nízkoteplotní vlastnosti, včetně nízkého bodu tuhnutí, který zajišťuje vynikající čerpatelnost a točivost součástí motoru při nízkých teplotách, snadný studený start (do -30 °C) a snížené startování nosit;
- Kompatibilní se všemi systémy následné úpravy výfukových plynů, DPF, TWC, EGR a SCR díky technologii low SAPS;
- Účinně chrání jednotlivé části motoru proti všem typům koroze;
- Má nízkou úroveň pěnění a účinně odolává provzdušňování;
- Účinně působí proti nárůstu smykové síly během provozu způsobeného zvýšením viskozity v důsledku rozptylu sazí;
- Vhodné pro motory na zkapalněný zemní plyn (LNG) a zkapalněný ropný plyn (LPG).
Určeno pro všechny typy vysoce zatížených dieselových motorů dálničních (dálkové tahače, autobusy atd.), terénních (stavebních, důlních, zemědělských) a speciálních vozidel evropských, amerických a asijských výrobců splňujících požadavky Euro I–V a VI , kde je požadována výkonnostní úroveň CJ-4 nebo nižší
- SAE 10W-40
- API CJ-4/SN
- ACEA E8, E11
- JASO DH-2
- MB 228,31
- MB 228,51
- VOLVO VDS-4
- MAN M 3477
- MAN M 3575
- MACK EO-N Plus
- MACK EO-O Premium Plus
- GLOBAL DHD-1
- CUMMINS CES 20076
- CUMMINS CES 20077
- CUMMINS CES 20078
- RENAULT RLD-3
- MTU typ 3.1
- CATERPILLAR ECF-2
- CATERPILLAR ECF-3
- DETROIT DIESEL DDC 93K218
Doplňkové parametry
Kategorie: | 10W-40 |
---|---|
Hmotnost: | 200 kg |
Viskozita: | 10W-40 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.