ENI I-SINT 5W-30 60L
Kód: EISINT5W30KSouvisející produkty
Plně syntetický motorový olej doporučený pro osobní automobily a lehká užitková vozidla, kde je předepsán palivově úsporný motorový olej podle ACEA C1, jako jsou motory Ford...
Inovativní univerzální, energeticky úsporný plně syntetický prémiový motorový olej s obsahem esterů pro moderní dieselové motory (včetně motorů s přímým vstřikováním) a...
Plně syntetický vysokovýkonný olej pro použití v benzinových, LPG a naftových motorech osobních automobilů a lehkých užitkových vozidel (zejména skupiny VAG), vybavených filtry...
Dnes se auta používaná běžným způsobem rozjedou a zastaví v průměru 18 000krát ročně. Stávání a čekání v dopravních zácpách způsobuje mikroskopické opotřebování motoru. Podle...
Castrol Magnatec Diesel 5W-40 DPF je vhodný pro naftové motory, kde výrobci doporučují olej specifikace API CF nebo ACEA C3 5W-40, včetně vozů vybavených filtrem pevných částic....
Inovativní, všestranný prémiový syntetický motorový olej s obsahem syntetických esterů pro moderní dieselové a plynové přeplňované a nepřeplňované motory. Navrženo v souladu s...
Eurol Syntence 5W-30 je plně syntetický motorový olej pro použití v benzinových, LPG a naftových motorech osobních automobilů a lehkých užitkových vozidel, vybavených filtry...
Toyota Original 5W-30 Fuel Economy je syntetický olej s nízkou viskozitou, který šetří palivo se sníženým třením o pohyblivé části motoru. Platí pro všechny jízdní podmínky...
Detailní popis produktu
Eni i-Sint 5W-30 je špičkové syntetické mazivo s charakteristikami „mid SAPS“ pro motory osobních a užitkových vozidel poháněné benzínem nebo naftou, ať už s filtrem pevných částic (DPF) ve výfuku nebo bez něj. Mazivo umožňuje maximální intervaly výměny oleje udávané výrobci.
• Jeho charakteristiky zajišťují lepší účinnost a životnost zařízení na snižování emisí výfukových plynů.
• Nabízí vynikající ochranu proti opotřebení a tvorbě usazenin.
• Díky gradientu viskozity je produkt obzvláště tekutý při nízkých teplotách, čímž upřednostňuje studené starty a umožňuje úsporu paliva a snížení emisí CO2.
• Kvalita základny umožňuje nízkou spotřebu oleje.
Splňuje požadavky a schválení:
• ACEA C3
• API SN
• BMW LL-04 (Schváleno)
• Schválení MB 229,51
• Porsche C30 (Schváleno)
• VW 504 00, 507 00 (Schváleno)
Hustota při 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 852
Viskozita při 100 °C ASTM D 445 mm²/s 11.6
Viskozitní index ASTM D 2270 - 176
Viskozita při -30 °C ASTM D 5293 mPa·s 5300
Bod vzplanutí COC ASTM D 92 °C 230
Bod tuhnutí ASTM D 5950 °C -45
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 8.7
Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobní vozidla |
---|---|
Hmotnost: | 53 kg |
Viskozita: | 5W-30 |
Vícerozsahový minerální motorový olej s přídavkem hydrosyntetických komponentů pro moderní vysokovýkonné a vysokorychlostní přeplňované a nepřeplňované dieselové motory...
1, ACEA E7 / E9, API CK-4, Cummins CES 20086, Deutz DQC III-10 LA, MACK EOS-4.5, MB-Onay 228.31, MTU CAT. 2, RENAULT RLD-3. VOLVO VDS-4.5
Motorový olej Ambra UNITEK 10W-40 - Rozsah použití: -25°C až +40°C. Syntetické mazivo pro nízkoemisní motory nové generace traktorů s filtrem pevných částic.
ACEA E6 / E7 / E9, API CK-4, JASO DH-2
Mezinárodní specifikace: ACEA E9/E7/E6Standard výrobce: MB 228,51; MAN M3477; VDS-4.5Poznámka:ACEA E6, E7, E9 / API CK-4 / JASO DH-2MAN M3477MB-Approval 228,51Volvo...
ACEA: E6, API:CI-4, MB: 228.51, Man: M3477, M3271-1, Volvo: VDS-3, Renault: VI RLD-2, Cummins: 20076/77, MTU: Type 3.1, Deutz: DQC IV-10-LA
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.