ENI I-SIGMA TOP MS 5W-30 20L

Kód: EISIGMATOPMS5W3020
Novinka
Značka: Eni-Agip
3 478 Kč 2 874,38 Kč bez DPH
Dostupný

Eni i-Sigma top MS 5W-30 je nejnovější generace vysoce výkonného syntetického oleje vhodného pro mazání dieselových motorů užitkových vozidel vybavených systémy dodatečné úpravy výfukových plynů a předchozích motorů pracujících v náročných podmínkách. Umožňuje maximální intervaly výměny oleje předpokládané výrobci, má velmi vysokou spotřebu paliva a usnadňuje startování motoru v chladném počasí.

Detailní informace

Bomba ceny
Bomba ceny
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce

Detailní popis produktu

Eni i-Sigma top MS 5W-30 je nejnovější generace vysoce výkonného syntetického oleje vhodného pro mazání dieselových motorů užitkových vozidel vybavených systémy dodatečné úpravy výfukových plynů a předchozích motorů pracujících v náročných podmínkách. Umožňuje maximální intervaly výměny oleje předpokládané výrobci, má velmi vysokou spotřebu paliva a usnadňuje startování motoru v chladném počasí.

• Je to motorový olej, který reaguje na nejpřísnější výkonové úrovně požadované pro těžkou trakci, je výsledkem kombinace speciálního syntetického složení a nové technologie aditiv „low SAPS“.
• Aby byla zajištěna účinnost a životnost systémů dodatečné úpravy, složení maziva nesmí obsahovat produkty, které mohou mít negativní vliv, a proto je třeba kontrolovat obsah určitých složek (sulfátovaný popel, fosfor, síra). Z tohoto hlediska přijímá inovativní technologii receptur přesně v souladu s chemickými limity stanovenými mezinárodními specifikacemi a výrobci.
• „Palivová účinnost“ umožňuje větší úsporu paliva než běžná maziva. Životnost a účinnost motoru zajišťuje vysoká ochrana proti opotřebení (leštění vrtáním), vysoká detergentnost a nízké ztráty odpařováním.
• Velmi vysoká technologická kvalita použitých syntetických základů a jejich obzvláště inovativní složení zaručují vynikající studené starty.
• V testech požadovaných výrobci a ACEA prokázal vynikající vlastnosti proti opotřebení, zejména minimalizoval opotřebení válců (leštění otvorů), elastických pásů, ventilů atp. Všechny kovové povrchy jsou účinně chráněny proti opotřebení a korozi zajištění a udržování maximální účinnosti motoru v průběhu času, což umožňuje prodloužené intervaly výměny a údržby

Splňuje požadavky a schválení:

• ACEA E4, E6, E7, E9
• API CK-4, CJ-4
• Caterpillar ECF-3
• Cummins CES 20081, 20086
• JASO DH-1-17, DH-2-17, DL-0-17
• MAN M 3271-1, M 3477, M 3575
• MTU typ 2.1, typ 3.1
• Detroit Diesel 93K222 (Schváleno)
• Deutz DQC IV-18 LA (Schváleno)
• MACK EO-S-4.5 (Schváleno)
• MAN M 3677, M 3777 (Schváleno)
• Schválení MB 228,51
• Schválení MB 228,52
• Renault VI RLD-3 (Schváleno)
• Scania LDF-4 (zpětná vazba)
• Volvo VDS-4.5 (Schváleno)

Hustota při 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 859
Viskozita při 100 °C ASTM D 445 mm²/s 12.1
Viskozita při 40 °C ASTM D 445 mm²/s 71
Viskozitní index ASTM D 2270 - 169
Viskozita při -30 °C ASTM D 5293 mPa·s 6000
Bod tuhnutí ASTM D 5950 °C -39
Bod vzplanutí COC ASTM D 92 °C 226
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 13.4

Doplňkové parametry

Kategorie: Nákladní vozidla
Hmotnost: 18 kg
Viskozita: 5W-30

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: