ENI I-SIGMA TOP MS 10W-30 20L

Kód: EISIGMATOPMS10W3020
2 652 Kč 2 191,74 Kč bez DPH
Dostupný

Eni i-Sigma top MS 10W-30 je olej se syntetickou technologií pro mazání dieselových motorů nové generace vozidel vybavených systémy dodatečné úpravy výfukových plynů pracujících v náročných provozních podmínkách s funkcemi úspory paliva. Tento produkt umožňuje maximální intervaly výměny oleje předpokládané výrobci. Může být také použit v dieselových motorech stacionárních motorů a v těžkých plynových motorech.

Detailní informace

Bomba ceny
Bomba ceny
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce

Detailní popis produktu

Eni i-Sigma top MS 10W-30 je olej se syntetickou technologií pro mazání dieselových motorů nové generace vozidel vybavených systémy dodatečné úpravy výfukových plynů pracujících v náročných provozních podmínkách s funkcemi úspory paliva. Tento produkt umožňuje maximální intervaly výměny oleje předpokládané výrobci. Může být také použit v dieselových motorech stacionárních motorů a v těžkých plynových motorech.

• Je to motorový olej, který reaguje na nejpřísnější výkonové úrovně požadované pro těžkou trakci, je výsledkem kombinace speciálního syntetického složení a nové technologie aditiv „low SAPS“.
• Aby byla zajištěna účinnost a životnost systémů dodatečné úpravy, složení maziva nesmí obsahovat produkty, které mohou mít negativní vliv, a proto je třeba kontrolovat obsah některých složek (sulfátovaný popel, fosfor, síra). Z tohoto hlediska přijímá inovativní technologii receptur přesně v souladu s chemickými limity stanovenými mezinárodními specifikacemi a výrobci.
• „Palivová účinnost“ umožňuje mnohem větší úsporu paliva než běžná maziva. Životnost a účinnost motoru zajišťuje vysoká ochrana proti opotřebení (leštění otvoru), vysoká detergentnost a nízké ztráty odpařováním.
• V testech požadovaných výrobci a ACEA prokázal vynikající vlastnosti proti opotřebení, zejména minimalizoval opotřebení válců (leštění otvorů), elastických pásů, ventilů atp. Všechny kovové povrchy jsou účinně chráněny proti opotřebení a korozi zajištění a udržování maximální účinnosti motoru v průběhu času, což umožňuje prodloužené intervaly výměny a údržby.

Splňuje požadavky a schválení:

• ACEA E7, E9
• API CK-4
• Caterpillar ECF-3
• Cummins CES 20086
• Detroit Diesel 93K222
• Deutz DQC III-10 LA
• Ford WSS-M2C171-F1
• JASO DH-2-17
• MAN M 3575, M 3775
• MTU typ 2.1
• MACK EO-S-4.5 (Schváleno)
• Schválení MB 228,31
• Renault VI RLD-3 (Schváleno)
• Volvo VDS-4.5 (Schváleno)

Hustota při 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 870
Viskozita při 100 °C ASTM D 445 mm²/s 11.2
Viskozita při 40 °C ASTM D 445 mm²/s 75,2
Viskozitní index ASTM D 2270 - 139
Viskozita při -25°C ASTM D 5293 mPa·s 6200
Bod vzplanutí COC ASTM D 92 °C 235
Bod tuhnutí ASTM D 5950 °C -45
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 9.1

Doplňkové parametry

Kategorie: Nákladní vozidla
Hmotnost: 18 kg
Viskozita: 10W-30

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: