ENI I-SIGMA SPEC. TMS 10W-40 20L
Kód: EISIGMASPECTMS20.jpg?643e7e7f)

Související produkty

Total Rubia SX 20W-20 má vyniká velmi dobrou tepelnou stabilitou zajišťující účinné spolehlivé mazání a zabraňující tvorbě usazenin na hydraulických ventilech, v převodech a...

Eurol SHPD 15W-40 MF je motorový olej vhodný pro vysoce zatížená užitková vozidla.

Série Hykrol UTTO je speciálně vyvinuta pro převodovky kombinovaných buldozerů, traktorů a jiných zemědělských zařízení, kapalinové spojky, posilovače řízení, hydraulické...

Eni i-Sigma performance E3 15W-40 je vícestupňový olej s dlouhým výtokem (S.H.P.D.) pro přeplňované dieselové motory pracující v náročných podmínkách. Olej lze použít iv...

Eni i-Sigma performance E4 10W-40 je vícestupňové mazivo se syntetickou technologií s vlastnostmi „úspory paliva“ pro těžká naftová užitková vozidla provozovaná v náročných...

Eni i-Sigma Performance E7 15W-40 je motorové mazivo formulované s vysoce kvalitními základovými oleji, vyvinuté pro přeplňované dieselové motory pracující i v náročných...

TOTAL RUBIA TIR 7400 15W-40 je vícestupňový motorový olej splňující nejnáročnější technické požadavky nových naftových motorů splňujících emisní normy EURO 2 a EURO 3, 4....

TOTAL RUBIA TIR 7400 15W-40 je vícestupňový motorový olej splňující nejnáročnější technické požadavky nových naftových motorů splňujících emisní normy EURO 2 a EURO 3, 4....
Detailní popis produktu
Eni i-Sigma special TMS 10W-40 je syntetické mazivo pro dieselové motory vozidel vybavených systémy dodatečné úpravy výfukových plynů pracujících v náročných provozních podmínkách s funkcemi šetření paliva. Tento produkt umožňuje výrobcům předepsané maximální intervaly výměny oleje.
Eni i-Sigma speciál TMS 10W-40 lze použít i ve stacionárních motorech a v plynových motorech těžkých vozidel.
• Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 je mazivo s nízkým obsahem SAPS (nízký obsah popela, síry a fosforu), které splňuje náročné výkonnostní úrovně požadované pro náročné aplikace.
• Produkt prokázal vynikající vlastnosti proti opotřebení v testech požadovaných výrobci a ACEA, zejména minimalizoval opotřebení válců (leštění děr), pístních kroužků, ventilů atp. Všechny kovové povrchy jsou účinně chráněny proti opotřebení a
korozi zajištěním a udržováním maximální účinnosti motoru v průběhu času, což umožňuje prodloužené intervaly výměny a údržby, a tím i úsporu paliva.
Splňuje požadavky a schválení:
• ACEA E6, E7, E9
• API CI-4
• Cummins CES 20076, 20077
• Deutz DQC IV-10 LA
• MTU typ 3.1
• MACK EO-N (Schváleno)
• MAN M 3477, 3271-1 (Schváleno)
• Schválení MB 228,51
• Renault VI RLD-2 (Schváleno)
• Volvo VDS-3 (Schváleno)
Hustota při 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 866
Viskozita při 100 °C ASTM D 445 mm²/s 14.4
Viskozita při 40 °C ASTM D 445 mm²/s 98
Viskozitní index ASTM D 2270 - 150
Viskozita při -25°C ASTM D 5293 mPa·s 6500
Teplota tuhnutí ASTM D 5950 °C -42
Bod vzplanutí COC ASTM D 92 °C 240
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 10.6
Doplňkové parametry
Kategorie: | Nákladní vozidla |
---|---|
Hmotnost: | 18 kg |
Viskozita: | 10W-40 |

Mobil Super 3000 Formule F 0W-30 je plně syntetický motorový olej vyvinutý ke splnění požadavku společnosti Ford „WSS-M2C950-A“. Je navržen tak, aby pomáhal poskytovat dlouhou...

Splňuje nebo překračuje požadavky: ACEA C2Má následující schválení výrobce: Ford WSS-M2C950-AJaguar / Land Rover STJLR.03.5007

1, ACEA E7 / E9, API CK-4, Cummins CES 20086, Deutz DQC III-10 LA, MACK EOS-4.5, MB-Onay 228.31, MTU CAT. 2, RENAULT RLD-3. VOLVO VDS-4.5

Shell Helix Ultra Extra C3 5W-30 je plně syntetický motorový olej pro motory osobních a užitkových automobilů s benzinovými a naftovými motory s longlife-ovým intervalem pro...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.