ENI I-SIGMA PERFOR.E4 10W-40 20L
Kód: EISIGMAPERE410W4020.jpg?643e7e7f)

Související produkty

Eni Sigma Multi Agro 20W-50 je vícestupňový motorový olej pro mazání atmosférických a přeplňovaných dieselových motorů. Přednostně se používá v traktorech, sběrných strojích a...

TOTAL RUBIA TIR 7400 15W-40 je vícestupňový motorový olej splňující nejnáročnější technické požadavky nových naftových motorů splňujících emisní normy EURO 2 a EURO 3, 4....

Polosyntetický motorový olej vhodný pro vysoce zatížené dieselové motory a vyvinutý podle nejnovějších předpisů o spotřebě oleje a výfukových emisích.

Eni i-Sigma top MS 15W-40 je vícestupňový olej vhodný pro použití v nejnovějších modelech těžkých dieselových vozidel, navržených pro provoz s naftou s ultra nízkým obsahem síry...

Eni i-Sigma top MS 10W-30 je olej se syntetickou technologií pro mazání dieselových motorů nové generace vozidel vybavených systémy dodatečné úpravy výfukových plynů pracujících...

Eni i-Sigma top MS 10W-40 je vysoce výkonný motorový olej s nízkou spotřebou paliva založený na syntetické technologii. Je vhodný pro použití těžkých dieselových motorů:...

Eurol SHPD 15W-40 MF je motorový olej vhodný pro vysoce zatížená užitková vozidla.
Detailní popis produktu
Eni i-Sigma performance E4 10W-40 je vícestupňové mazivo se syntetickou technologií s vlastnostmi „úspory paliva“ pro těžká naftová užitková vozidla provozovaná v náročných podmínkách. Tento produkt umožňuje maximální intervaly výměny oleje předpokládané výrobci.
• Prokázal vynikající vlastnosti v testech motoru požadovaných výrobci a ACEA, zejména minimalizoval opotřebení válců (leštění děr), pístní kroužky atp.
• Všechny kovové povrchy jsou účinně chráněny proti opotřebení a usazeninám zajištěním a udržováním maximální účinnosti motoru v průběhu času, což umožňuje prodloužené intervaly výměny oleje a údržby v průběhu času.
• Charakteristika „úspora paliva“ snižuje spotřebu paliva ve srovnání s konvenčními vícerozsahovými oleji pro dieselové motory.
• Díky třídě SAE 10W-40 je tento produkt vhodný pro většinu klimatických podmínek, neboť usnadňuje studený start motoru při nízké teplotě a zároveň zajišťuje účinné mazání i při vysokých teplotách.
Splňuje požadavky a schválení:
• ACEA E4
• ACEA E7
• MAN M 3277
• MAN M 3377 (Schváleno)
• Schválení MB 228.3
• MTU typ 3 (schváleno)
Hustota při 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 875
Viskozita při 100 °C ASTM D 445 mm²/s 14.3
Viskozitní index ASTM D 2270 - 150
Viskozita při -25°C ASTM D 5293 mPa·s 6850
Bod vzplanutí COC ASTM D 92 °C 230
Bod tuhnutí ASTM D 5950 °C -30
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 12.3
Doplňkové parametry
Kategorie: | Nákladní vozidla |
---|---|
Hmotnost: | 18 kg |
Viskozita: | 10W-40 |

ACEA E7/E9, API CJ-4, Caterpillar ECF-3 / ECF-2 / ECF-1a, CUMMINS CES 20081, DETROIT DIESEL 93K218, DEUTZ DQC III-10-LA, MACK EO-O PREMIUM PLUS, MAN M3575 ,MAT 3521, MB 228.31,...

Celoroční minerální motorový olej ekonomické třídy pro moderní vysoce zatěžované a vysokorychlostní 4-taktní dieselové motory traktorů s turbodmychadlem a bez něj pracující v...

SAE 0W-30, API SN, ACEA C3, MB-Approval 229.52, MB-Approval 229.51, Renault RN0700

ACEA C3; Schválení výrobce motoru API SP:Schválení MB 229.52; MB-Schválení 229.51VW 504 00 / 507 00BMW LL-04 (longlife-04)Porsche C30FCA 955535–S3 (výkon)
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.